reklama

Projekcia a obraz

Ach, kino. Môj obľúbený film. Kreslené seriály. Obrázkové knižôčky pre detičky. Prezentácie výrobkov. Bilboardy... Všetko je súčasťou projekcie. Projekcie o tom, aký život chcem mať. Alebo vlastne aký vôbec nechcem mať. Len mi nanútili správne veci pre správny život. Mňa sa nikto nespýtal, či to chcem. Či po tom túžim. Nechcem správny a usporiadaný život, aby tí druhí hovorili: to je príkladný život.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ach, kino. Môj obľúbený film. Kreslené seriály. Obrázkové knižôčky pre detičky. Prezentácie výrobkov. Bilboardy...

Všetko je súčasťou projekcie. Projekcie o tom, aký život chcem mať.

Alebo vlastne aký vôbec nechcem mať. Len mi nanútili správne veci pre správny život. Mňa sa nikto nespýtal, či to chcem. Či po tom túžim. Nechcem správny a usporiadaný život, aby tí druhí hovorili: to je príkladný život.

Príkladný prenos projekcie do života.

Najdôležitejšie je aký obraz si maľujem ja pre seba. Ten, ktorého farby sa mi páčia, rada ich miešam a striedam a napĺňajú ma pocitom šťastia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie ten obraz, ktorý o mne maľujú iný. Skreslený. Nepravý. Ten je nepodstatný pre mňa.

Nepoužívajú moje farby a odtiene, tak ako môžu vedieť, čo je správne pre mňa. A čo sa mi páči a čo ma zarmucuje. Nepoznajú moju vnútornú dúhu pokoja ani tmavomodrú búrku citov.

Pravý diamant nepotrebuje doplnky, chválu, vyvyšovanie či ponižovanie. Je jednoducho krásny a pravý.

Pravé zlato má hodnotu, lesk a váhu. Nepotrebuje doplnky a nezmyselné sprievodné reči. Je pravé.

Pravý smútok je ten, ktorý mám v duši. Nie ten čo vidia ostatní. Oni ho necítia a ich neubíja.

je pravý len pre mňa.

Tak ako môj obraz, ktorý maľujem. Pre seba. Bez predlôh. Bez projekcie. Bez správnych vecí. Bez potreby názoru ostatných. Bez známkovania a zaradzovania. Nepotrebujem falošné presviedčanie o kráse ani bludne činy o opodstatnenosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pre mňa je ten obraz pravý. Podstatný. Dôležitý. Šťastie. Nádej. Láska.

....Aj keď na začiatku nemal projekt ani projekciu.

Františka Krupárová

Františka Krupárová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Franceska Ferdinanda de Krupica Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu