reklama

Dobrý pocit

Teplá sprcha. Natiahnutá v posteli počúvam, ako vonku tíško prší. Našla som dvacku v kabáte z minulej zimy. Pijem horúcu čokoládu a spomínam na prvý bozk, ten úplne prvý. Smejem sa sama pre seba, keď si privolám ten pocit, čo som vtedy cítila. Aj teraz prežívam veľa pekných pocitov pri somienkách. Potrebuje človek k životu alkohol? Aby vypol telo a duša vnímala viac z tohto sveta. Ved aj virtuálna realita má viac znakov reality ako tá každodenná. Dopijem čokoládu a vstávam. Keby som mala znovu sedemnásť. A život na dlani. Neskrývaný pocit nadšenia a lásky. Znovu uveriť v lásku. To je ťažšie ako znovu sa zaľúbiť. Láska netrvá dlho. Nikdy. Nejestvuje láska na celý život. Existuje len harmonické či neharmonické spolužitie sám alebo v páre? Zobúdzam sa z pocitom, že je päť hon ráno a ja ešte možem spať. Vlastne nemôžem. Myšlienky mi utekajú k snu, čo sa mi práve sníval. Alebo som práve zaspala? Zaspala v živote, hľadajúc lásku?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Františka Krupárová

Františka Krupárová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Franceska Ferdinanda de Krupica Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu