reklama

Ty

Na polceste od zla smerom k dobru strácam plynulý krok a už sa potácam... Jednoduchá je len cesta späť, ja musím ísť však tou napred.  Moja láska strach prekrýva. Aspoň tak si to navráva. U mňa vyhráva zlý strach. V nedokonalosti mám rád.  Ja vstávam a slza padá na zem. Ďalej aj tak nevládzem. Vôňa citrusov, prašná cesta a my. Neprešli sme. Nie sme sami.  Na rozhraní dobra a zla je priehrada plná nerozhodných ľudí. Sadá si láska na jej okraj a vraví:  Milujú len tí nerozhodní.... Tím rozhodným sa to zmarí....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na polceste od zla smerom k dobru strácam

plynulý krok a už sa potácam...

Jednoduchá je len cesta späť,

ja musím ísť však tou napred.

Moja láska strach prekrýva.

Aspoň tak si to navráva.

U mňa vyhráva zlý strach.

V nedokonalosti mám rád.

Ja vstávam a slza padá na zem.

Ďalej aj tak nevládzem.

Vôňa citrusov, prašná cesta a my.

Neprešli sme. Nie sme sami.

Na rozhraní dobra a zla je priehrada

plná nerozhodných ľudí. Sadá

si láska na jej okraj a vraví:

Milujú len tí nerozhodní....

Tím rozhodným sa to zmarí....

Františka Krupárová

Františka Krupárová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Franceska Ferdinanda de Krupica Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu